Du er nå inne i den nye versjonen av SAMKOS WEB-portal, versjon 1.1.   Digitaliserings- og IKT-kontoret minner om at denne løsningen også er tilgjengelig på mobil og nettbrett.

Brukerstøtte

Hvordan få brukerstøtte på programvare, tilganger, nettverk, teknisk utstyr (PC, printer etc.)

Helpdesk er i utgangspunkt det kontaktpunktet som skal benyttes for alle saker som angår den daglige driften av kommunens IKT-systemer.

Helpdesk kan kontaktes via e-post til helpdesk@bodo.kommune.no (dersom e-post ikke er tilgjengelig: telefon 75 55 50 75).

Dersom det gjelder brukerkonto, telefon, PC, utskrift, innkjøp og anskaffelser, så kan dette gjøres her.

Man kan også ta kontakt med systemansvarlig dersom det gjelder et fagsystem.

Utenfor arbeidstid, i helg og ferie (uke 27-29), dersom saken haster, så kan alle saker sendes til Helpdesk.

Personvern­vilkår

På våre sider bruker vi informasjonskapsler for å gi deg en god brukeropplevelse og relevant innhold. Ved å trykke "godta" godtar du våre personvernvilkår og bruk av slike teknologier.