Du er nå inne i den nye versjonen av SAMKOS WEB-portal, versjon 1.1.   Digitaliserings- og IKT-kontoret minner om at denne løsningen også er tilgjengelig på mobil og nettbrett.

Brukerstøtte

Hvordan få brukerstøtte på programvare, tilganger, nettverk, teknisk utstyr (PC, printer etc.)

Helpdesk er i utgangspunkt det kontaktpunktet som skal benyttes for alle saker som angår den daglige driften av kommunens IKT-systemer.

Helpdesk kan kontaktes via e-post til helpdesk@bodo.kommune.no (dersom e-post ikke er tilgjengelig: telefon 75 55 50 75).

Dersom det gjelder bestilling av brukerkonto, PC, utskrift, andre innkjøp og anskaffelser, så kan dette gjøres ved å sende e-post.
Bestilling av telefon kan man utføre selv her: https://mport.no

Man kan også ta kontakt med systemansvarlig dersom det gjelder et fagsystem, og resetting av passord i fagsystem.

Utenfor arbeidstid og helg, samt ferie (frem til uke 29), dersom saken haster, så kan alle saker sendes til Helpdesk.

Personvern­vilkår

På våre sider bruker vi informasjonskapsler for å gi deg en god brukeropplevelse og relevant innhold. Ved å trykke "godta" godtar du våre personvernvilkår og bruk av slike teknologier.