Du er nå inne i den nye versjonen av SAMKOS WEB-portal, versjon 1.1.   Digitaliserings- og IKT-kontoret minner om at denne løsningen også er tilgjengelig på mobil og nettbrett.

Etablering av brukerkonto

Brukerkonto opprettes automatisk for nye ansatte når arbeidsavtale er registrert i Visma HRM og ansettelsesdato er nådd.

Nærmeste leder eller en HR-person på vegne av leder fyller ut en arbeidsavtale.

Arbeidsavtalen signeres av leder og den ansatte, attesteres og sendes til arkiv.  Avtalen sendes deretter til registrering hos HR/Lønn.

Først etter arbeidsavtalen er registrering hos HR/Lønn og ansettelsesdato er nådd blir brukerkonto opprettet.

Leder vil få tilbakemelding om brukerIdent og passord.

Brukerkonto sperres automatisk når arbeidsforholdet avsluttes.

Tilganger ut over basistilganger for etablerte brukere bestilles i eget skjema.

Gå til skjema.

Personvern­vilkår

På våre sider bruker vi informasjonskapsler for å gi deg en god brukeropplevelse og relevant innhold. Ved å trykke "godta" godtar du våre personvernvilkår og bruk av slike teknologier.