Du er nå inne i den nye versjonen av SAMKOS WEB-portal, versjon 1.1.   Digitaliserings- og IKT-kontoret minner om at denne løsningen også er tilgjengelig på mobil og nettbrett.

Publisert 4. juni

Generelt om adferd overfor utførende IT-konsulenter ute i Bodø kommunes enheter.

Orientering til IKT-brukere i Bodø kommune.

Oppgaver i forbindelse med endringer, feilrettinger og nyinstallasjoner, må ofte foregå ved at utførende konsulenter må oppsøke brukere og lokasjoner for å fullføre bestillinger fra Bodø kommune.

Disse konsulentene er rekvirert for utførelse av definerte/avtalte oppgaver, og skal ikke kontaktes for nye feilmeldinger, eller nye oppgaver.

Dette skal meldes gjennom etablerte kanaler i vår webportal SAMKOS, Helpdesk.

Oppdrag som til tross for denne instruksen, meldes/bestilles direkte til utførende konsulenter, som pålegges å spørre etter ansvarsnummer, vil bli belastet bestilleren.

Personvern­vilkår

På våre sider bruker vi informasjonskapsler for å gi deg en god brukeropplevelse og relevant innhold. Ved å trykke "godta" godtar du våre personvernvilkår og bruk av slike teknologier.